.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سال خوش و رویایی نساجی با صعود به لیگ برتر تکمیل می‌شود؟
تیم‌های پایه باشگاه نساجی در فصل جاری موفقیت‌های چشمگیری را بدست آوردند و سال باشکوهی را رقم زدند.

به گزارش شمال نیوز، باشگاه نساجی مازندران همه‌ ساله در رده‌های پایه موفقیت‌های بزرگی را بدست آورده است اما در رده بزرگسالان در طی بیست و اندی سال، موفقیت یا همان صعود به لیگ برتر کشور محقق نشده است.

اما فصل ۹۶-۹۷ کمی متفاوت پیش‌رفته است. فصلی که تا به این لحظه شرایط برای تمامی رده‌ها از بزرگسال تا پایه‌ها به گونه‌ای خاص رقم خورده است. تیم نوجوانان نساجی به جمع چهار تیم نهایی لیگ برتر کشور راه یافته است، جوانان نساجی مقتدرانه به مرحله دوم لیگ مناطق کشور صعود کرد و تیم امیدهای نساجی هم موفق شد به مرحله سوم یعنی جمع چهار تیم نهایی لیگ یک کشور صعود کند.

اتفاقی کم‌نظیر در تاریخ باشگاه نساجی که تمامی رده‌های پایه به اتفاق هم طعم موفقیت را چشیده‌اند و به نام نساجی در سطح اول فوتبال کشور بیش از پیش اعتلا بخشیده‌اند.

نوبت به رده بزرگسالان رسید. تیمی که فصل جاری را با مهدی پاشازاده آغاز کرد و در نیم‌فصل با داوود مهابادی ادامه داد و اکنون با هدایت جواد نکونام به مصاف رقبای خود می‌رود.

نساجی که در نیم‌فصل دوم تیمی بی‌رمق نشان داده بود، با تغییرات در کادر فنی و آمدن نکونام به جمع مدعیان بازگشت و در سه دیدار پایانی‌اش هفت امتیاز کسب کرد.

شرایط به گونه‌ای است که اگر نساجی بتواند از دیدارهای باقیمانده خود حداکثر امتیازات را کسب کند و دیگر مدعیان بلغزند، شاید طلسم شکسته شود. طلسم صعود به لیگ برتر ممکن است در این فصل عمل نکند و سالی رویایی برای نساجی‌چیان رقم بخورد.

باید دید آیا تیم بزرگسالان نساجی با راه‌یابی به لیگ برتر به آرزوی دیرینه خود و هوادارانش تحقق می‌بخشد یا خیر که اگر گام آخر عملی شود باید سال ۹۶ و ۹۷ را به نام نساجی نامگذاری کرد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.143 seconds.